Polityka prywatności
Plityka prywatności
I. Informacje
ogólne
1.
Niniejsza polityka dotyczy Serwisu
www, funkcjonującego pod adresem url: https://grafmaxservice.pl
2.
Operatorem serwisu oraz
Administratorem danych osobowych jest: ul.
Sobieskiego 43a, 83-110 Tczew
3.
Adres kontaktowy poczty elektronicznej
operatora: biuro@grafmaxservice.pl
4.
Operator jest Administratorem Twoich
danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
5.
Serwis wykorzystuje dane osobowe w
następujących celach:
a.
Prezentacja oferty lub informacji
6.
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania
informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
a.
Poprzez dobrowolnie wprowadzone w
formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
b.
Poprzez zapisywanie w urządzeniach
końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
II. Wybrane
metody ochrony danych stosowane przez Operatora
1.
Miejsca logowania i wprowadzania
danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki
temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają
zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym
serwerze.
III. Hosting
1.
Serwis jest hostowany (technicznie
utrzymywany) na serwera operatora: www.nazwa.pl
2.
Dane rejestrowe firmy hostingowej: nazwa.pl sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul.
Mieczysława Medweckiego 17, 31-870 Kraków, wpisana do
Krajowego Rejestru Sądowego przez Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia
w Krakowie, Wydział XI Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy: 57 600
000 zł pod nr KRS 0000594747, REGON 120805512, NIP 6751402920.
3.
Pod adresem https://www.nazwa.pl możesz dowiedzieć się więcej o hostingu i
sprawdzić politykę prywatności firmy hostingowej.
4.
Firma hostingowa:
a.
stosuje środki ochrony przed utratą
danych (np. macierze dyskowe, regularne kopie bezpieczeństwa),
b.
stosuje adekwatne środki ochrony
miejsc przetwarzania na wypadek pożaru (np. specjalne systemy gaśnicze),
c.
stosuje adekwatne środki ochrony
systemów przetwarzania na wypadek nagłej awarii zasilania (np. podwójne tory
zasilania, agregaty, systemy podtrzymania napięcia UPS),
d.
stosuje środki fizycznej ochrony
dostępu do miejsc przetwarzania danych (np. kontrola dostępu, monitoring),
e.
stosuje środki zapewnienia
odpowiednich warunków środowiskowych dla serwerów jako elementów systemu
przetwarzania danych (np. kontrola warunków środowiskowych, specjalistyczne
systemy klimatyzacji),
f.
stosuje rozwiązania organizacyjne dla
zapewnienia możliwie wysokiego stopnia ochrony i poufności (szkolenia,
wewnętrzne regulaminy, polityki haseł itp.),
g.
powołała Inspektora Ochrony Danych.
5.
Firma hostingowa w celu zapewnienia
niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą
podlegać:
a.
zasoby określone identyfikatorem URL
(adresy żądanych zasobów – stron, plików),
b.
czas nadejścia zapytania,
c.
czas wysłania odpowiedzi,
d.
nazwę stacji klienta – identyfikacja
realizowana przez protokół HTTP,
e.
informacje o błędach jakie nastąpiły
przy realizacji transakcji HTTP,
f.
adres URL strony poprzednio
odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w
przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
g.
informacje o przeglądarce użytkownika,
h.
informacje o adresie IP,
i.
informacje diagnostyczne związane z
procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
j.
informacje związane z obsługą poczty
elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.
IV. Twoje prawa i
dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
1.
W niektórych sytuacjach Administrator
ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to
niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków
ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
a.
osoby upoważnione przez nas,
pracownicy i współprcownicy, którzy muszą mieć dostęp
do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
b.
firma hostingowa,
c.
firmy obsługująca mailingi,
d.
firmy obsługująca komunikaty SMS,
e.
firmy, z którymi Administrator
współpracuje w zakresie marketingu własnego,
f.
kurierzy,
g.
ubezpieczyciele,
h.
kancelarie prawne i windykatorzy,
i.
banki,
j.
operatorzy płatności,
k.
organy publiczne.
2.
Twoje dane osobowe przetwarzane przez
Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi
czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W
odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż
przez 3 lata.
3.
Przysługuje Ci prawo żądania od
Administratora:
a.
dostępu do danych osobowych Ciebie
dotyczących,
b.
ich sprostowania,
c.
usunięcia,
d.
ograniczenia przetwarzania,
e.
oraz przenoszenia danych.
4.
Przysługuje Ci prawo do złożenia
sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania
danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych
przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie
mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw
do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w
szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5.
Na działania Administratora
przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
6.
Podanie danych osobowych jest
dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
7.
W stosunku do Ciebie mogą być
podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w
tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu
prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
8.
Dane osobowe nie są przekazywane od
krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to,
że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
V. Informacje w
formularzach
1.
Serwis zbiera informacje podane
dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
2.
Serwis może zapisać informacje o
parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
3.
Serwis, w niektórych wypadkach, może
zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail
użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika
pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej
formularz.
4.
Dane podane w formularzu są
przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu
dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego,
rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób
informuje, do czego on służy.
VI. Logi
Administratora
1.
Informacje zachowaniu użytkowników w
serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu
administrowania serwisem.
VII. Istotne
techniki marketingowe
2.
Operator stosuje analizę statystyczną
ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA).
Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie
zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w
urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach
użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać
i edytować informacje wynikające z plików cookies
przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
3.
Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów
reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że
dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce
nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom
reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików
cookie.
4.
Operator stosuje korzysta z piksela
Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z
siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu.
Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem,
Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych
serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu
końcowym użytkownika.
5.
Operator stosuje rozwiązanie badające
zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania
na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim
zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej
one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne
dane osobowe.
6.
Operator stosuje rozwiązanie
automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące
przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile
wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.
7.
Operator może stosować profilowanie w
rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych
VIII. Informacja
o plikach cookies
1.
Serwis korzysta z plików cookies.
2.
Pliki cookies
(tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki
tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i
przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z
której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny
numer.
3.
Podmiotem zamieszczającym na
urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies
oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4.
Pliki cookies
wykorzystywane są w następujących celach:
a.
utrzymanie sesji użytkownika Serwisu
(po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie
Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
b.
realizacji celów określonych powyżej w
części "Istotne techniki marketingowe";
5.
W ramach Serwisu stosowane są dwa
zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane
są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony
internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe”
pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym
Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies
lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6.
Oprogramowanie do przeglądania stron
internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza
przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym
Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie.
Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies.
Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies
Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki
internetowej.
7.
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne
na stronach internetowych Serwisu.
8.
Pliki cookies
zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być
również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności
dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc.
z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
IX. Zarządzanie
plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać
zgodę?
1.
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać
plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki.
Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies
niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania
preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może
uniemożliwić korzystanie ze stron www
2.
W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową,
której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
a. Edge
b. Internet Explorer
c. Chrome
d. Safari
e. Firefox
f.
Opera
3.
Urządzenia mobilne:
a.
Android
b.
Safari (iOS)
c.
Windows Phone